Klacht
Je ontvangt z.s.m. bericht
Je ontvangt z.s.m. bericht
Goedlenen.nl streeft naar tevreden klanten. Daarom stellen wij onze financiële producten met zorg samen. Heb je toch een klacht over je product of over de dienstverlening van Goedlenen.nl? Dan horen we dat graag.
Je kunt je klacht mondeling maar bij voorkeur schriftelijk indienen. Dit kan door een mail te sturen naar [email protected] of door een brief te sturen naar onze klachtenafdeling.
Goedlenen.nl
Afdeling klachten
Postbus 25
7150 AA Eibergen.
Telefoonnummer: (0545) 221 299
Welke gegevens hebben wij nodig?
Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben wij de volgende gegevens van je nodig:
‐ je naam en adres
‐ de omschrijving van je klacht
‐ je contractnummer
‐ de dagtekening van je klacht
Behandeling door klachtenmanager
Onze klachtenafdeling neemt alle klachten in behandeling. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Tijdens de behandelingsprocedure heb je de mogelijkheid om je klacht toe te lichten. Zodra het onderzoek heeft afgerond, ontvang je een schriftelijke reactie. Daarin staat wat de bevindingen zijn, de eventuele conclusies die Goedlenen.nl daaraan verbindt én, indien mogelijk, de oplossing van jouw klacht.
Kifid
Is jouw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je binnen drie maanden na behandeling van de klacht door Goedlenen.nl terecht bij de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Internet: www.kifid.nl
Telefoon:(0900) 3552248 (€0,10 p/m)